Een film die viral gaat

Een film die virale gaat

Een film die viral gaat. Ondernemers vragen regelmatig of ik die kan maken. Op de vraag waarom, antwoordt men vaak: ‘hoe meer mensen mijn film zien, hoe meer klanten en hoe meer omzet. Maar is dat wel zo?

Stel: je bent bakker en jouw bedrijf is gevestigd in Maastricht. Je maakt een geweldige, mooie en/of grappige bedrijfsfilm die door heel Nederland bekeken wordt. Ook door de inwoners van Appingedam (Groningen). Denk je nu dat de Appingedammers meteen in hun auto springen om bij jou in Maastricht een halfje volkoren te halen? Nee toch?
Een bedrijfsfilm die viral gaat hoeft dus niet per se succesvol te zijn. Wanneer iedereen jouw film geweldig vindt, maar geen behoefte heeft aan jouw product of dienst, schiet je je doel voorbij.

Specialiteit

Wil je een goede/leuke (bedrijfs)film én daarmee jouw doelgroep bereiken, neem dan contact op, want dat is mijn specialiteit. Onderstaande film ging niet viral, maar ik werd wel genomineerd voor een Gouden Reiger voor beste opdrachtfilm in de categorie ‘Effectiviteit’. Wat mij betreft de belangrijkste categorie. Waarom? Omdat mijn opdrachtgeefster hiermee haar doelgroep bereikte en dat leverde haar klanten op. Wil je dat ook? Neem dan snel contact op.

 

 

 

Ja, ik wil meer klanten